Enecotour in Sittard met eens wat anders…


De Enecotour was in Sittard. Het was een ploegentijdrit. Ik heb wat foto’s gemaakt. Het eerste deel zijn de ‘normale foto’s’. Het tweede deel is wat minder standaard. De meningen hierover zijn verdeeld….

.

.

Altijd tijd voor een handtekening!

.

.

Samen warmrijden voor de ploegentijdrit.

.

.

Volle bak beginnen.

.

.

Klein contrast…

.

.

Chavanel trekt nog even door.

.

.

De volgende foto’s zijn wat anders bewerkt dan standaard. Meningen zijn van harte welkom!

.

.

Cassette, ketting en derailleur.

.

.

Druppel.

.

.

Zoef!

.

.

Roze en toch mannelijk, typisch Italiaans!

.

.

De latere winnaars.

.

.

Hij lijkt het ook akelig te vinden!

.

.

Het deed pijn.

.

.

The Sky is the limit!

.

.

Moe na de finish!

.

.

Artistiek einde…

.

.

4 Reacties

  1. Anoniem

    Hele mooie foto’s Roel, vooral die met de traan en de zweetdruppel. Mag je trots op zijn.

    12 augustus 2012 om 10:20

  2. Heel dynamisch … apart, veeeel beter dan die van mij, want ik was er ook. Ik vind het bijna kunst, jouw foto’s

    12 augustus 2012 om 20:24

    • Dank je!!!!!! Ik was er ook wel een beetje op uit. Weer een nieuwe uitdaging 🙂

      12 augustus 2012 om 20:25

Geef een reactie

